Załóż bezpłatne konto

Kurier GLS

General Logistics Systems

General Logistics Systems D.V. (GLS) to jedna z ważniejszych firm zajmujących się logistyką i transportem towarów na terenie Europy. Staż przedsiębiorstwa, choć czasowo nie długi, może pochwalić się dużym doświadczeniem. GLS powstało w roku 1999 w Holandii. Siedzibą firmy jest Amsterdam. GLS dociera do 41 krajów Europy oraz do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Firma dysponuje liczbą ponad 1000 oddziałów, zatrudnia ponad 17 000 pracowników oraz posiada około 26 000 pojazdów w swojej flocie. Liczby te są niezwykle imponujące biorąc pod uwagę czas powstania firmy i obecności na rynku w branży logistycznej. Na terenie Polski firma działa pod nazwą General Logistics Systems Poland Spółka z. o.o., a jej siedziba mieści się w Głuchowie w województwie wielkopolskim.

Tanie wysyłki K-EX / GEIS

Zamówienie kuriera GLS

Firma GLS oferuje usługi kurierskie zarówno klientom biznesowym, firmom, jak i klientom indywidualnym. Przedsiębiorstwo opiera swoje usługi głównie na systemie IT, dlatego też zamówienia realizowane są przede wszystkim za pośrednictwem systemów komputerowych. Zamówienie kuriera GLS dla klientów biznesowych jest ustalane na podstawie warunków podpisywanej umowy. Klienci indywidualni mogą skorzystać z punktów PracelShop GLS, których na terenie całego kraju jest około 1500.

Aby znaleźć punkt ParcelShop wystarczy skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się na stronie internetowej firmy GLS (https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop), a następnie udać się do jednostki w celu nadania paczki. Firma oferuje również opcję GLS ParcelVan. Polega ona na odebraniu paczki bezpośrednio od nadawcy. Aby z niej skorzystać konieczny jest bezpośredni kontakt z najbliższym oddziałem GLS w celu umówienia się na odbiór. W witrynie internetowej znajduje się również przyjazny kalkulator cen za nadawaną przesyłkę, dzięki któremu klient bez problemu obliczy wartość usługi.

Dla klientów biznesowych nie występuje ograniczenie wagowe. Dla paczek nadawanych przez punkty ParcelShop takie limitacje są określone, a mianowicie przesyłki krajowe nie mogę przekroczyć 31,5 kg, a zagraniczne 50 kg. Dostęp do narzędzi można mieć również poprzez aplikację GLS na urządzenia mobilne.

Oferta GLS w KurierNetPlus

Oferta KurierNetPlus to atrakcyjny wariant dostępu do usług najlepszych firm logistycznych i kurierskich na rynku. Za pośrednictwem kuriernetplus.pl klient zamówi kuriera GLS, nada przesyłkę i będzie korzystać z doświadczenia i wszystkich dostępnych opcji oferowanych przez firmę bez konieczności podpisywania odrębnej umowy z GLS. Dzięki KurierNetPlus klient zdobywa dostęp do zarządzania wysyłką towarów, monitorowania przesyłek oraz wielu innych dodatkowych usług. KurierNetPlus to doskonały partner biznesowy, z pomocą którego zarządzanie zadaniami logistycznymi stanie się łatwe i przyjemne. Dodatkowo, dzięki świetnej współpracy KurierNetPlus z firmami świadczącymi usługi kurierskie, klient korzysta z atrakcyjnych ofert cenowych.

Oferta KurierNetPlus

Śledzenie przesyłek - tracking w GLS

Firma GLS bardzo prężnie rozwija swój system informatyczny. Korzystając z najnowocześniejszych technologii, wprowadzając je w życie, umożliwia swoim klientom pełną kontrolę nad wysyłanym towarem. Monitorowanie przesyłek w GLS jest bardzo proste. Na stronie internetowej firmy dostępny jest panel śledzenia przesyłki. Po wpisaniu numeru przewozowego paczki i kliknięciu „enter” bądź ikonki obok pola, w którym wpisywany jest numer, klient uzyskuje dostęp do informacji na temat statusu realizacji wysyłki oraz miejsca, gdzie dana paczka się znajduje. Dla klientów posiadających konto w systemie GLS przewidziane są usługi szczegółowe. Tracking GLS poza witryną internetową jest dostępny również za pośrednictwem dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne.

Oferta GLS

General Logistics Systems dostarcza paczki na terenie kraju oraz do 41 krajów Europy i USA. Przesyłki krajowe realizowane są w usłudze BusinessParcel. Dla usług międzynarodowych GLS proponuje dwa serwisy: EuroBusinessParcel - dostarczenie na terenie Europy oraz GlobalBusinessParcel - dostarczenie do dużych centrów biznesowych na całym świecie. Firma proponuje również dostawę ExpressParcel, w której gwarantuje dostarczenie przesyłki na drugi dzień do godziny 10:00 lub 12:00. Ponadto GLS w swojej ofercie posiada cały zestaw usług dodatkowych. Szczegóły oferty pod adresem: https://gls-group.eu/PL/pl/uslugi-dodatkowe.

Nadając paczkę GLS klient ma możliwość skorzystania z różnych wariantów. Klienci indywidualni mogą korzystać z punktów ParcelShop GLS (nadanie paczki w punkcie) lub GLS ParcelVan (odbiór paczki u nadawcy). Dla klientów biznesowych firma przygotowała specjalne taryfy. Za pośrednictwem platformy GLS ADE-Plus klient online zarządza transportem przesyłek. Aplikacja umożliwia pełną kontrolę nad wysyłką, łącznie z tworzeniem etykiet, generowaniem raportów, statystyk, czy wystawianiem faktur do paczek. Ten rozbudowany wysyłkowy system informatyczny jest ciągle udoskonalany przez firmę. GLS proponuje także takie rozwiązania, jak GLSI-Plus - specjalną aplikację do obsługi wysyłki; UniBox - system umożliwiający automatyczną wymianę danych z GLS oraz YourGLS - opcję umożliwiającą wysyłkę online.

Gabaraty przesyłek w serwisach kurierskich GLS

Firma GLS konkretnie określa gabaryty przewożonych przesyłek. Zależą one od wybranego serwisu.

BusinessParcel

Waga: do 31,5 kg

Wymiary: szerokość - 80 cm / wysokość - 60 cm / długość - 200 cm // wymiar całościowy: 300 cm

EuroBusinessParcel

Waga: do 50 kg

Wymiary: szerokość - 80 cm / wysokość - 60 cm / długość - 200 cm // wymiar całościowy: 300 cm

GlobalBusinessParcel

Waga: do 50 kg

Wymiary: szerokość - 80 cm / wysokość - 60 cm / długość - 200 cm // wymiar całościowy: 300 cm

Cennik GLS

Opłaty za paczkę wysłaną za pośrednictwem GLS są uzależnione od gabarytów przesyłki oraz wybranych usług dodatkowych. Prostych obliczeń można dokonać za pomocą dostępnego w witrynie internetowej firmy kalkulatora.

Dla klientów zainteresowanych regularnym nadawaniem paczek: https://gls-group.eu/PL/pl/regularne-nadawanie-paczek/kalkulator-produktow

Dla klientów zainteresowanych okazjonalnym nadawaniem paczek: https://gls-group.eu/PL/pl/okazjonalne-nadawanie-paczek/oplata-za-paczke

Czas dostawy przesyłek w usługach GLS

Czas dostawy paczek uzależniony jest od wybranej przez klienta konkretnej usługi.

BusinessParcel - w przypadku braku jakichkolwiek przeszkód, paczka z reguły dostarczana jest w ciągu 24 godzin na terenie całego kraju.

EuroBusinessParcel - standardowy czas realizacji dostawy przesyłek na terenie 41 krajów Europy to przedział od 48 do 96 godzin.

GlobalBusinessParcel - dostarczenie przesyłki do wybranego centrum biznesowego na świecie odbywa się według warunków omówionych bezpośrednio z klientem

ExpressParcel - opcja dostępna na terenie kraju, gwarantuje dostarczenie przesyłki na następny dzień na godzinę 10:00 lub 12:00.

Oferta GLS dla firm / obsługa e-Commerce z GLS

Dla firm i klientów biznesowych firma General Logistics System oferuje specjalne systemy zarządzania logistycznego. Nowoczesne technologie informatyczne wprowadzane przez General Logistics Systems pozawalają na pełną kontrolę nad wysyłką. Przedsiębiorstwo zapewnia zarządzanie transportem przesyłek online dzięki aplikacji GLS ADE-Plus. System ten posiada całą gamę usług dodatkowych i udogodnień (tworzenie etykiet, fakturowanie, tworzenie raportów i statystyk). Dzięki systemom takim jak GLSI-Plus, UniBox i YourGLS firma jest sprawnie zarządzana na polu logistyki. Rozwiązania te są idealne dla przedsiębiorców działających w branży e-Commerce. Sklepy internetowe potrzebują zorganizowanego i sprawnego zarządzania wysyłanym towarem, dlatego też zaawansowany technologicznie system IT firmy GLS wydaje się być dobrym rozwiązaniem. W celu ustalenia warunków współpracy GLS zachęca do kontaktu: https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt.

Infolinia i dane kontaktowe do jednostek GLS

Infolinia GLS dostępną jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00 oraz w sobotę w godzinach od 7:00 do 15:00 pod numerami:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: (+48) 804 262 262

Infolinia dla telefonów komórkowych: (+48) 46 814 82 20

Dane kontaktowe do oddziałów GLS na terenie Polski zestawione są w poniższej tabeli. Szczegółowe informacje na temat oddziałów i punktów ParcelShop dostępne pod linkiem: https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop

Miasto Adres Tel. kontaktowy Pn-pt
Białystok

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Elewatorska 11/1

15-620 Białystok

(+48) 85 664 70 70 9:00 - 18:00
Bielsko Biała

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Cegielniana 41

43-300 Bielsko-Biała

(+48) 33 828 12 70 9:00 - 18:00
Bydgoszcz

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Potulicka 28

86-065 Łochowo

(+48) 52 325 74 50 9:30 - 19:00
Czeladź

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. 3-ci Szyb 3

41-250 Czeladź

(+48) 32 368 76 00 9:00 - 19:00
Częstochowa

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Al. Pokoju 43

42-207 Częstochowa

(+48) 34 377 84 80 10:00 - 18:00
Ełk

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Suwalska 9a

19-300 Ełk

(+48) 87 739 4150 10:00 - 18:00
Gdańsk

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Starogardzka 12

83-010 Straszyn

(+48) 58 320 60 00 10:00 - 18:00
Gorzów Wielkopolski

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Niemcewicza 28

66-400 Gorzów Wielkopolski

(+48) 95 720 97 80 9:00 - 18:00
Kalisz

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Strażacka 5

63-460 Nowe Skalmierzyce

(+48) 62 762 96 80 10:00 - 18:00
Kielce

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Zagnańska 27

25-563 Kielce

(+48) 41 343 57 80 9:00 - 18:00
Koszalin

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Zwycięstwa 282d

75-671 Koszalin

(+48) 94 316 25 80 11:00 - 18:00
Kraków

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Szwedzka 12

32-050 Skawina

(+48) 12 683 78 00 9:00 - 19:00
Legnica

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Płk. K.Myrka 32

59-220 Legnica

(+48) 76 850 52 80 9:00 - 18:00
Lublin

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Mełgiewska 30f

20-234 Lublin

(+48) 81 531 82 24 9:00 - 18:00
Łódź

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Ozorkowska 31

95-010 Stryków

(+48) 42 710 64 00 9:00 - 19:00
Nowy Sącz

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Nawojowska 101

33-300 Nowy Sącz

(+48) 18 444 01 40 10:00 - 18:00
Nowy Targ

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Ludźmierska 29

34-400 Nowy Targ

(+48) 18 261 25 20 10:00 - 18:00
Olsztyn

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Cementowa 2

10-429 Olsztyn

(+48) 89 537 21 40 9:30 - 18:00
Opole

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Głogowska 47

45-315 Opole

(+48) 77 403 06 60 10:00 - 18:00
Piła

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 36

64-920 Piła

(+48) 67 211 83 20 9:00 - 20:00
Płock

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 27

09-400 Płock

(+48) 24 352 04 70 10:00 - 18:00
Poznań

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Tęczowa 10

62-052 Komorniki

(+48) 61 897 28 00 9:00 - 19:00
Rzeszów

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Rudna Mała 47J

36-060 Głogów Małopolski

(+48) 17 875 12 80 9:00 - 19:00
Siedlce

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Artyleryjska 37

08-110 Siedlce

(+48) 25 640 38 20 9:00 - 18:00
Słupsk

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Leszczynskiego 8

76-200 Słupsk

(+48) 59 845 76 50 11:00 - 18:00
Szczecin

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Szczecińska 4

72-123 Kliniska Wielkie

(+48) 91 466 44 00 10:00 - 18:00
Warszawa

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Ciupagi 1

03-016 Warszawa

(+48) 22 587 00 00 9:00 - 20:00
Warszawa

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Fajansowa 1

02-217 Warszawa

(+48) 22 573 26 00 9:00 - 20:00
Wrocław

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Paprotna 10

51-117 Wrocław

(+48) 71 323 90 00 9:00 - 19:00
Zielona Góra

GLS Poland Sp. z o.o.

ul. Zawada-Łąkowa 1b

66-001 Zielona Góra

(+48) 68 321 30 30 9:00 - 18:00

Opinie o usługach GLS

Dane dostępne na portalach internetowych badających opinie na temat firmy General Logistics System przedstawiają zadowalające wyniki. Opinie klientów biznesowych oraz indywidualnych wykazują, że około 87% korzystając z usług GLS jest usatysfakcjonowana.

GLS - FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

1. Jak złożyć reklamację w GLS?

Każdy klient ma prawo do reklamacji w przypadku nienależytego wypełnienia zadania przez GLS oraz w różnych sytuacjach powodujących niezadowolenie klienta. Reklamacje składane są za pomocą ogólnego formularza kontaktowego GLS. Żeby być pewnym szybkiej realizacji reklamacji konieczne jest podanie numeru paczki lub Track-ID z awiza. GLS zachęca również do kontaktu telefonicznego poprzez infolinię GLS dostępną od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00 oraz w sobotę w godzinach od 7:00 do 15:00 pod numerami:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: (+48) 804 262 262

Infolinia dla telefonów komórkowych: (+48) 46 814 82 20

2. Czy GLS oferuje ubezpieczenie przesyłek?

Przesyłki dostarczane przez GLS są ubezpieczone. Dane dotyczące ubezpieczenia są następujące (zależnie od wyboru opcji):

- BusinessParcel - odpowiedzialność do wysokości wartości towaru, maksymalnie 6.000 zł za paczkę

- EuroBusinessParcel - odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem

- GlobalBusinessParcel - odpowiedzialność do wartości towarów, zgodnie z Konwencją Montrealską

- ExpressParcel - odpowiedzialność do wysokości wartości towaru, maksymalnie 6.000 zł za paczkę

3. Czy można sprawdzić przesyłkę przy kurierze GLS?

Nie ma możliwości, a kurier nie ma obowiązku czekać na sprawdzenie przesyłki przed podpisaniem jej odbioru.

4. W jakich godzinach dostarczane są przesyłki GLS?

Paczki przez kurierów GLS dostarczane są od poniedziałku do piątku, w wybranych opcjach, również w soboty. Firma nie określa godzin. Zwykle są to godziny od porannych do późno popołudniowych. Odbiorca jest informowany o próbach dostarczenia. W przypadku nieudanej drugiej próby dostarczenia, paczka trafia do centrum dystrybucji, gdzie będzie dostępna do odbioru przez okres 9 dni, po czym wróci do nadawcy. Informację na temat godzin pracy oddziałów i ParcesShop-ów znaleźć poprzez wyszukiwarkę pod adresem: https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop.